Hoi! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elsbeth Dorssen - WaarBenJij.nu Hoi! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elsbeth Dorssen - WaarBenJij.nu

Hoi!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth

26 Juni 2008 | Nederland, Utrecht

Bon nochi!

Aangezien mijn schoonste zusje en liefste broertje zo helder waren om het gek te vinden dat ze er via hyves achter moesten komen dat ik deze site had aangemaakt (en me dat natuurlijk even ingepeperd hebben), plaats ik maar even dit berichtje. Zo weten de mensen die ik tot nu toe in de mailinglist heb gezet en niet van het hyves en msn tijdperk zijn, ook dat ik ga proberen mijn belevenissen bij te houden. Ik begrijp de site nog niet helemaal, dus dacht dat als ik jullie er in ging zetten, jullie van zelf een mailtje zouden krijgen, maar jullie krijgen hem pas wanneer ik een nieuw berichtje plaats. Foutje:D!

Qua voorbereidingen gaat het redelijk. Een kamer heb ik inmiddels, de auto ga ik daar regelen tijdens mn acclimatiseringsweek (die ik hard nodig ga hebben hihi). Stuit met het regelen van verzekeringen e.d. vooral op de ellenlange wachttijden aan de telefoon. Maar denkend aan palmbomen, veel zon, mooie tintjes, lekker cocktails en nog veel meer weet ik mijn antilliaanse leefstijl al aardig te ontwikkelen en zet ik nog maar een reggea muziekje op. Ben nu vooral deadlines aan het proberen te halen en nog een KNO co-schap aan het lopen. Nog 2,5 week!

Ayó!

x, els


  • 27 Juni 2008 - 08:09

    Mapa:

    We volgen je; heb je het financieel ook op orde, of moeten we weer dokken??? Dan moeten we nog 3 krantenwijken zoeken en intrekken op d egoudsberg.....Veel plezier

  • 27 Juni 2008 - 12:34

    Schoontste Zusje:

    leuk berichtje van mapa, we hebben geen plek meer op de goudsberg!!!

    maar leuk datje ons op de mailinglist hebt gezet, heel spontaan!!!

    xxx

  • 28 Juni 2008 - 07:28

    Rien:

    Ola, mooi geregeld zo'n volgpagina. We zullen je scherp in de gaten houden nichtje. Heb je nog een welkomstparty daar geregeld voor ons ? Stuur de tickets en we komen hoor !

  • 29 Juni 2008 - 10:56

    Hanneke:

    troost je....het duurde mij ook even voordat ik dat doorhad :)
    succes met je voorbereidingen elsie!
    enne...al veel hierarchische ervaringen bij kno umc gehad?

  • 08 Juli 2008 - 15:21

    Mapa:

    Wie ondersteunt ons nu we geen onderdak krijgen bij de kinderen??? nee seriues Elsbeth; je hebt je zaakjes (behalve de centen) heel goed voor elkaar! mapa

  • 11 Juli 2008 - 15:27

    Juutje:

    het begint nu echt op te schieten elsje! super leuk! met dit weer ben ik helemaal jaloers!succes met inpakken van het weekend! kusjes

  • 12 Juli 2008 - 17:56

    Mandij:

    Nog 2 nachtjesssss... Spannend!

  • 14 Juli 2008 - 06:48

    Marjolein:

    Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2008

update

30 Augustus 2008

VAKANTIEEEEE!!!!!!!!!!

26 Augustus 2008

week 6, lange update...

26 Augustus 2008

week 5, iets verlaat...

11 Augustus 2008

week 4; het gaat té snel!
Elsbeth

Actief sinds 10 Juni 2008
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 21213

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 11 Januari 2015

Fellowship Sports Medicine Qatar

14 Juli 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: