VAKANTIEEEEE!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elsbeth Dorssen - WaarBenJij.nu VAKANTIEEEEE!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elsbeth Dorssen - WaarBenJij.nu

VAKANTIEEEEE!!!!!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth

30 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Week 7… Mijn laatste weekje stage! Hebben jullie inmiddels de foto´s al wel bekeken;)? Eigenlijk heb ik deze week vooral stage gelopen, verslagen voor stage getikt om alles op tijd af te krijgen, uitgerust, mijn duikboek doorgenomen om morgen mijn PADI open water te kunnen halen en wat gerelaxt. Nu is het zaterdagavond, heb ik mandy (op zn Antilliaans iets te laat (Mandy was dan ook wel extreem vroeg zegt ze zelf) :D) afgehaald van Hato en zitten we nu lekker in de tuin na een halfi-halfi pizza en spinazielasagne. Bij de pizzeria zagen we 9 van de 12 andere huisgenoten hahaha, helaas kregen we geen groepskorting. Ik heb op dit moment dus vakantie! Na 6 weken stage is mijn oogst: tussen de 5 en de 10 briefjes met nummers van Antilliaanse/ Nederlandse-verAntilliaansde mannen, uiteenlopend van 20 tot 50 jaar, 0- 8 kinderen bij 1 - 4 verschillende vrouwen, 0- 10 gouden tanden, 0 – 20.000 gulden loon per maand, 0 – 60 bolletjes in hun maag en ga zo maar door. Verder ben ik gemiddeld minstens 4 keer per dag dushi genoemd door mijn patiënten en hebben heel wat mannen me zonder briefje proberen uit te nodigen voor drankjes enz.. Verder heb ik zo’n 6 meisjes gezien die ongewenst zwanger waren en er na een paar maanden pas achter kwamen. Ongeveer 60 SOA’s, ongeveer 60 CVA patiënten (halfzijdig verlamd en al dus), de meest uiteenlopende woonsituaties en types mensen. De laatste week heb ik hele spreekuren zelf mogen doen. Ook de Spaanse en uitsluitend Papiaments sprekende mensen dus. Ze moesten soms om mijn Papiaments lachen, mijn consulten duurden iets langer :D, maar ik ben er wel altijd uitgekomen en heb dus geen mensen dood laten gaan :D. Dokter Janga waar ik de laatste week liep en die de coördinator is van de co’s huisartsgeneeskunde op Curaçao heeft me beoordeeld en heeft me een 8 gegeven. Daar was ik wel blij mee natuurlijk:). Helemaal omdat de Groningse maatstaven anders liggen en ze daar mensen niet snel een 8 geven. NU moet de UVT toch ook ooit een keer lukken (29 september poging 7 ofzo?)?
Mandy en ik gaan nu heerlijk vakantie vieren! Ze wordt meteen goed ontgroend, want mijn airco is kapot op mn kamer en de huisbaas reageert al heel die dag niet op mijn mails, smsjes en telefoontjes. Morgen gaat ze een proefduik maken als Carmen en ik onze laatste duik voor onze PADI maken. Verder gaan we met dolfijnen zwemmen en gaan we van de week hopelijk nog een dagje naar Bonaire. Foto’s van de vliegtuigjes plaats ik pas als ik terug ben. Anders maken jullie je denk ik zorgen :D. Natuurlijk moeten we ook shoppen, want dat heb ik hier nog niet gedaan. En mandy moet een kleurtje krijgen, want ze ziet er nu wat ziekjes uit :D.
Later meer van onze vakantiekant :D. Werkse allemaal! HIHIHIHIHI

Hier ik dan (Mandy): Hierbij wil ik graat de groe(n)ten doen aan: Klaas, Mientje und de rest. En Anne natuurlijk maar als de ijstijd begint zal hij het pas lezen denk ik :P.

Kusje voor iedereen

Mandy en els

Ps: De verbouwing is bijna over en het huis is redelijk stofvrij gemaakt. Ik heb zelf geen foto’s gemaakt van hoe erg het was. Carmen heeft wel foto’s gemaakt, maar er is dus ietsje vertraging daarmee voor ze op de site staan.

  • 31 Augustus 2008 - 09:21

    Mapa:

    Laat de foto's van dat vliegtuig maar zitten ja, we willen ook de datum niet weten waarop je gaat;vertel het maar achteraf...slik.verder heel veel plezier meiden!geen Anteliaanse schoonzoon erbij begrijp ik? xxxx mapa

  • 31 Augustus 2008 - 13:08

    Thijs En Jis:

    hey els!!!
    heel veel succes morgen!!! whao gaan we samen een keertje duiken!

    waar staan je foto's dan?
    wij gaan zo bbq-en bij mapa!! eindelijke een beetje mooi weer hier.

    groetjes xxx thijs en jis

  • 31 Augustus 2008 - 22:03

    Manon:

    Leuk om te lezen hoe je de laatste week door bent gekomen. Heeft vast je score nog wat omhoog gehaald! En die 8 is natuurlijk wel super:-
    X manon
    Word in nederland maar een keertje foto's kijken

  • 01 September 2008 - 07:15

    Kirs:

    leuk els!!!! geniet nog maar even van je vakantie hier regent t, alweer :'(
    en die UVT ga je zoooo hard inkoppen, ik voel t :) (zit je nog in P2 trouwens??) iig gezellig als je dr strakjes weer bent, maar eerst nog heeeeeel veel plezier daar! ik ga mn laatste 4 daagjes spreekuur doen, jieha! kusjeee, kirst

  • 01 September 2008 - 20:27

    Wieke:

    Elsje, wat een jaloersmakende foto's! Maar ik gun het je hoor:) Veel plezier nog je laatste weekjes en geniet nog maar even van de zon want die moet je straks weer een half jaar missen.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2008

update

30 Augustus 2008

VAKANTIEEEEE!!!!!!!!!!

26 Augustus 2008

week 6, lange update...

26 Augustus 2008

week 5, iets verlaat...

11 Augustus 2008

week 4; het gaat té snel!
Elsbeth

Actief sinds 10 Juni 2008
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 21202

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 11 Januari 2015

Fellowship Sports Medicine Qatar

14 Juli 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: