Foto's en nummer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elsbeth Dorssen - WaarBenJij.nu Foto's en nummer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elsbeth Dorssen - WaarBenJij.nu

Foto's en nummer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth

16 Juli 2008 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal!

Ik ben niet van plan elke dag een bericht te plaatsen, dus wees gerust, maar foto's uploaden naar deze site gaat niet goed (ze zijn te groot en ik mag er maar 10 op zetten). Dus ik heb via mn camera maar even een online album gemaakt:
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=Dpgbad3qIm
Hier staan wat foto's op van mijn kamer, mijn badkamer en het huis. En een selectie van mijn muggenbulten, zodat jullie ook nog een beetje medelijden met me hebben hihi.
Ook heb ik inmiddels mijn Curacaos' nummer: +59996643105. Mochten jullie spannende dingen meegemaakt hebben, of me gewoon even wat willen laten weten, dan is alles natuurlijk meer dan welkom!

Gisteren had ik wel weer een typische els-actie. Ik dacht: misschien kan ik even naar de eerste huisarts lopen vanuit t centrum. Maar ik had niet al te arbo-goedgekeurde teenslippers aan, dus ik liep al wat mank. Uiteindelijk wel het ziekenhuis gezien (cultuurshock 2, als in: de gangen zijn buiten, en wat ik van binnen heb gezien is niet heel uptodate als je het vergelijkt met Nederland), maar de huisarts was toch echt te ver. Na terug gelopen te zijn + 4 rondjes centrum op zoek naar drinken, brood en anti mug, waarvan ik alleen het drinken heb gevonden, stapte ik weer in de bus. De chauffeur begreep niet precies waar ik eruit moest en ik dacht dat ik het nog wel wist. Mwoah.... niet dus. Minstens 3 km te vroeg uitgestapt. Mocht ik langs de weg met mn armen vol, op die arbo-ongeschikte slippertjes, tussen de wegsprintende hagedissen en ander gespuis, met elke minuut een toeterende auto, 3 km naar huis lopen. Heb dus naast de muggenbulten (inmiddels een stuk of 40) nu ook wat blaren op mn voetjes.
Gisteravond ben ik nog met 2 huisgenootjes naar Otrobanda geweest naar een Happy Hour van een kroeg. Dat was wel gezellig! Vanochtend was ik om zes uur wakker, maar heb het tot 9 uur in bed volgehouden. Nu ga ik mooi de zon in de tuin in met mn papiamentu boeken. Echt, niet te verstaan, ze praten zoooo snel hier. Ga maar wat zinnetjes voor mezelf opstellen waarmee ik wat medische klachten uit kan vragen en dan hopen dat ik de rest snel ga leren!

Ik krijg nu een smsje van Mandy, ze heeft definitief geboekt! Super leuk, van 30 aug tot 8 sept!

x, els

  • 16 Juli 2008 - 15:57

    Mapa:

    Het klinkt wel gezellig (behalve de muggen en de blaren dan,maar dat weet je voor de volgende keer;weer wat geleerd!). Wat super dat mandy komt zeg; echt heel leuk als afsluiting! En ook leuk dat de huisgenootjes de hele tijd samen met jou daar zijn. Zijn die hagedissen erg groot??brrrrr xxxmapa

  • 16 Juli 2008 - 16:00

    Mapa:

    Foto's zijn leuk zeg! knap en een talent dat je in je kamer al na 1 dag weer zo'n zooi hebt! Dat zwembad; hoort dat er ook bij? zo ja; WAUW, zo nee, jammer! Heb je eigenlijk airco op de kamer?Ja toch

  • 16 Juli 2008 - 17:02

    Thijs En Jis:

    hey els, kickhuh foto's hahah de muggen zijn echt erg!!!
    bij het jan thiel resort gaat om +/- 11 uur een gratis shuttle naar de supermarkt ;-)
    gaaf dat mandy komt.

    Groetjes

  • 16 Juli 2008 - 17:07

    Mandij:

    Zie ik nou een zwembad in de achtertuin? Dus jij bent al volop getraind als je terug komt?!:D. Mooie bultjes hoor:S Ik zou ze terug discrimineren! En zo te zien moet ik ook mijn eigen kussen meenemen;). Geeft niet hoor past er wel bij hahaha.
    Leeeeeuk nog 45 nachtjes slapen.

    Tjuuuus, X.

  • 16 Juli 2008 - 17:38

    Marlou:

    he elsy!
    ik ben maar eens op je blog gaan kijken. leuk zeg! veel plezier daar en geniet!
    x marlou

  • 16 Juli 2008 - 17:46

    P:

    Wat zal jij weer GOED worden in keerpunten!!!!
    Het zwembad van Lez Eaux is hiermee vergeleken een oceaan.

  • 17 Juli 2008 - 07:17

    Jeanne:

    Leuk die buitenlandse imitatie van de nijmeegse 4daagse. Je begint al aardig te wennen zo te horen. Ben benieuwd of je ook met accent gaat praten. Lijkt me leuk.

  • 17 Juli 2008 - 14:14

    Marjo:

    Hai!

    Leuke foto's! En balen van de muggen.... Veel plezier

    xx

  • 18 Juli 2008 - 11:32

    Wieke:

    Je moet gewoon zorgen dat er een grote Curacaoer bovenop je komt liggen. Kunnen die muggen je niet meer prikken ;)

  • 19 Juli 2008 - 13:12

    Hanneke:

    hey elsie, veel plezier daarzo!!! hoort dat zwembad van de foto's bij jullie huis?? niet te veel kriebelen aan je vele muggenbulten he, hoe is het inmiddels met je blaren?
    hihi, elsie met haar acties.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2008

update

30 Augustus 2008

VAKANTIEEEEE!!!!!!!!!!

26 Augustus 2008

week 6, lange update...

26 Augustus 2008

week 5, iets verlaat...

11 Augustus 2008

week 4; het gaat té snel!
Elsbeth

Actief sinds 10 Juni 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 21187

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 11 Januari 2015

Fellowship Sports Medicine Qatar

14 Juli 2008 - 14 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: